VEZI GALERIA FOTO CU APROAPE 100 DE POZE!
A nu se confunda noul Nissan 370Z cu o versiune japoneză a lui Renault Laguna Coupe.
Coupe-ul francez este un grand turism bazat pe berlina Laguna, având tracţiune faţă şi o gamă largă de motorizări, atât pe benzină, cât şi diesel, iar motorizarea de top de un V6 de 3,5 litri şi 238 CP, cuplat la o cutie de viteze automată.
Însă coupe-ul japonez este o sportivă veritabilă cu doar două locuri, având propulsia pe puntea spate şi opţiunea unei cutii de viteze manuală cu şase rapoarte, pe lângă cutia automată cu 7 trepte. Motorizarea este un V6 de 3,7 litri şi 331 CP, obţinuţi la 7.000 rpm (limitatorul electronic intrând la 7.500 rpm), iar cuplul maxim este de 366 Nm/5.200 rpm. Cu alte cuvinte, un V6 pentru amatorii de "înalte" şi adrenalină.
Deşi performanţele încă nu au fost comunicate oficial, masa de numai 1.525 kg şi distribuţia pe punţi de 55/45 faţă/spate promit un demaraj 0-100 km/h sub 5,7 secunde (cât avea Nissan 350Z), în timp ce viteza maximă va fi limitată la 250 km/h. Jantele sunt, standard, de 18", însă opţional pot fi comandate şi unele de 19", cu pneuri 245/40 în faţă, respectiv 275/35 în spate.
Vânzările vor demara în Europa începând cu luna iulie, preţurile urmând a fi comunicate în scurt timp.