Nissan 370Z e aici!
Ampatamentul e mai mic cu aproape 10 centrimetri, lucrul acesta fiind realizat prin poziţionarea roţilor din spate mai în faţă, iar lungimea totală a scăzut şi ea cu 5 cm, în timp ce înălţimea este şi ea mai mică decât aceea a modelului 350Z cu un cm. Un singur lucru a crescut, şi anume lăţimea, cu 5 cm.
Cât de performant, nu ştim încă, Nissan nu a dorit să ne informeze. Dar ştim ce motor va avea: un V6 de 3,7 litri şi 332 CP la 7000 rpm combinat cu o transmisie automată cu 7 trepte sau una manuală cu 6, ce dispune în premieră mondială de un software de management al turaţiei motorului atunci când retrogradezi, pentru a avea cele mai bune performanţe. În ciuda faptului că avem un propulsor mai puternic, masa mai redusă ajută şi la scădere consumului, nesemnificativ totuşi.
Vor fi disponibile două versiuni, 370Z şi 370Z Touring, cu preţuri de pornire în SUA de la 30.000 de dolari. Iar vânzările încep din ianurie anul viitor.