John Gocha şi compania lui, Intense Automotive Design, susţin că au creat un supercar unic, pornind de la un Mosler MT900 GTR XX. Denumit The Land Shark, modelul este cu 250 de kilograme mai uşor decât versiunea de bază, pentru a avea o masă de doar 861 de kilograme, asta cu tot cu rezervoarele pline. La plural, pentru că maşina este capabilă să funcţioneze cu benzină, metanol, etanol sau hidrogen, modificări necesare pentru a putea fi înmatriculată drept hibrid.
Motorul este capabil se pare de 2500 CP, graţie unei cilindree de 6,3 litri supraalimentată de două turbine, unui bloc motor din aluminiu şi setului de câte 4 injectoare pe fiecare cilindru. Iar pompa de combustibil de curse este capabilă de un debit de 22,7 litri pe minut. Rezultatul este cel puţin interesant: 0-100 km/h în 2,5 secunde, 0-400 km/h (nu 400 de metri, care se face în 9 secunde) în 17,5 secunde şi o viteză maximă de 491 km/h, chiar dacă în teorie ar putea ajunge până la 643 km/h.
Suspensie estea realizată din titaniu, ca de asemenea şi sistemul de transmisie integrală, care face uz şi de fibră de carbon. Roţile sunt şi ele din acelaşi material iar acestea au prezonul principal din titanu. Cea mai interesantă parte vine însă acum: deşi maşina se foloseşte de cele mai scumpe materiale pentru reducerea greutăţii, ea vine în standard cu un sistem audio Alpine, In Car PC şi sistem de navigaţie prin GPS. Ce mai pot să zic? Tipic american.
Gocha doreşte ca anul acesta să-şi testeze maşina pe deşertul de sare de la Bonneville pentru ca apoi să-şi ducă bolidul pe Nurburgring, unde americanul are planuri mari: vrea ca Schumacher să-i conducă maşina: un Mosler MT900 GTR XX Twin Turbo Land Shark.