Noul model nu este nici roadster, nici coupe, fiind o mixtură reuşită între cele două versiuni de până acum ale lui Morgan Aero. Caroseria este tot din aluminiu, masa totală fiind puţin peste 1.100 kg, iar acoperişul detaşabil este format din două panouri, Morgan Aero SuperSports fiind, practic, o maşină de tip "targa".
Noutăţi substanţiale în privinţa designului nu prea sunt, modificările cele mai importante fiind în partea din spate, datorită noii arhitecturi a plafonului (probabil ca o dedicaţie pentru italieni, stopurile sunt preluate de la Lancia Thesis). Motorul este acelaşi de pe coupe-ul Aero Max: un V8 de origine BMW, de 4,8 litri, cu 367 CP, care poate fi cuplat la o cutie de viteze manuală sau la una automată cu şase rapoarte.
Maşina va fi produsă, începând cu 2010, într-o cadenţă de 200 de exemplare pe an, la un preţ de pornire foarte atractiv: aproximativ 150.000 euro. Bineînţeles, comanda pentru un exemplar presupune şi achitarea unui avans de 25.000 lire sterline (aproape 30.000 euro).