În
ceea ce priveşte designul exterior, nu trebuie să ne mire că
Mitsubishi RVR, sau ASX în limbaj european, este
doar un amalgan de elemente preluate de la restul modelelor din
gamă. Nici la partea tehnică diferenţele nu sunt mari: platforma
este preluată de la modelul Lancer iar motorul de 1,8 litri pe
benzină este şi el binecunoscut. Două transmisii vor fi oferite, un
manuală cu 6 trepte şi transimsia CVT. Tracţiunea implicit în modul
2WD, dar versiunile de top vor avea şi tracţiune integrală .
Special pentru europeni se va introduce şi o motorizare Diesel,
absolut vitală pentru a avea un minim succes pentru această
piaţă.
În interior nu ne aşteptăm la noutăţi foarte mari, care se
regăsesc totuşi la capitolul dimensiuni: Mitsubishi RVR are o
lungime de 4,3 metri, fiind un SUV compact, care se poate preta
foarte bine şi în traficul urban. Comercializarea va fi globală şi
va debuta în primăvara anului viitor iniţial în Japonia, pentru ca
mai apoi modelul să ajungă în toată lumea, chiar şi cu motorizări
diesel.
Preţurile de bază în Europa se spune că vor începe de la 15.500
de euro şi vor ajunge până la 19.900 de euro, pentru versiunea de
top cu trecţiune integrală. Lansarea pe piaţa europeană se va face
la Geneva 2010, iar denumirea oficială nu va fi RVR ci ASX. De
asemenea, nu va avea acea oglindă adiţională de pe parte şoferului
specifică doar versiunilor japoneze.