Mercedes CLS vine în 2011

Publicat: 19 06. 2009, 11:30

19.06.2009: UPDATE SCHIŢE promotor.ro

Viitoarea generaţie a lui Mercedes CLS, primul model care a inaugurat oficial segmentul lifestyle al coupe-urilor cu patru uşi, va apărea în 2011 – fotografii spioni au surprins deja maşinile în teste intensive. Însă acestea sunt puternic camuflate, ascunzând cu succes liniile viitorului model.

Cum va arăta, totuşi, noul Mercedes CLS? Va fi asemănător cu limuzina Clasa S, va continua stilul noului Mercedes E-Class sau se va inspira din formele lui Mercedes Fascination Concept?

VEZI AICI SCHIŢELE Promotor.ro!

15.03.2009: UPDATE FOTO SPION

Cei de la Scoopy au surprins primele maşini de test, puternic camuflate, ale viitorului Mercedes CLS, a doua generaţie a celui mai cunoscut şi apreciat coupe cu patru uşi.

Se observă că vorbim în continuare de o maşină masivă, care nu îşi disimulează forma arcuită a acoperişului – însă partea frontală este ascunsă de privirile indiscrete, aspectul maşinii urmând a fi, probabil, o surpriză.

05.02.2009: UPDATE FOTO

Vă prezentăm două versiuni computerizate a modului în care ar putea să arate viitoarea generaţie Mercedes CLS, una realizată de cei de la Autoplus, iar cea de-a doua opera celor de la Globalmotors.net. Care credeţi că va fi mai aproape de adevăr?

Modelul revoluţionar de la Mercedes se pregăteşte deja pentru o a doua generaţie, care nu se va depărta foarte mult de reţeta care i-a adus succes. Va fi păstrată caroseria cu patru uşi cu un aspect de coupe dar va avea în plus şi o motorizare hibridă. Aceasta va fi cel mai probabil aceea regăsită şi pe viitorul S400 Hybrid, cu lansarea la finalul anului viitor. În schimb, modelul va fi construit pe platforma lui S-Class – actualul fiind dezvoltat pe E-Class- deci va fi mai elegant şi mai generos.

Patru propulsoare de bază vor fi disponibile: V6 de 3,5 litri, injecţie directă şi 292 CP cu o putere sporită la 306 CP în 2012, un V8 de 5,5 litri şi 388 CP cu o versiune supraalimentată de 435 CP şi 570 CP în versiunea AMG, plus un diesel V6 de 3.0 litri şi 224 CP ce va fi înlocuită în 2012 de un motor mai puternic, de 313 CP.

Spre deosebire de actualele soluţii tehnice cu baterii pe bază de nichel, noua transmisie hibridă va fi secondată de acumulatoare litiu-ion, mai performante şi mai uşoare. Lansarea oficială va avea loc abia la finalul lui 2010, pentru ca vânzările să înceapă anul următor.