SLS Roadster este acoperit, sau descoperit, de un soft-top (compus din trei straturi) care poate fi ridicat sau coborât în doar 11 secunde. Operaţiunea poate avea loc până la viteza maximă de 50 km/h. Soft-top-ul este acţionat full electric, luneta este din sticlă iar spaţiul în portbagaj rămâne neschimbat indiferent de poziţia acoperişului – 173 de litri de bagaje poate transporta SLS Roadster. Soft-top-ul va putea fi comandat în trei culori – negru, bej sau roşu.
Uşile Gullwing au dispărut dar modificările aduse şasiului şi caroseriei pentru ranforsare sunt minime deoarece Mercedes-Benz a gândit de la început structura lui SLS precum cea a unei caroserii deschise pentru a obţine echilibrul perfect pe mase şi o greutate cât mai mică. Astfel, diferenţa dintre Roadster şi SLS AMG Gullwing este de doar 40 kg. SLS AMG Roadster cântăreşte 1.660 kg.
La interior se pot comanda diverse combinaţii de piele în două culori iar scaunele AMG sunt echipate cu AIRSCARF – dotare lansată pe SLK-ul generaţie precedentă. Ca opţionale, SLS Roadster poate fi echipat ca şi coupe-ul cu sistemul audio de top Bang & Olufsen şi în premieră pentru modelele AMG cu un sistem denumit AMG Performance Media. Acesta va afişa numeroase informaţii telemetrice cum ar fi G-uri, timpi de acceleraţie, diverşi parametri ai motorului precum şi timpi cronometraţi pe circuit. De-asemenea, sistemul va oferi şi posibilitatea conectarii la internet la fel cum permite noul sistem COMMAND Online lansat pe SLK şi noua Clasa C.
Sub capotă se află montat acelaşi V8 aspirat de 6.2 litri care produce 571 CP şi un cuplu motor maxim de 650 Nm. Acceleraţia 0-100 km/h necesită doar 3,7 secunde iar viteza maximă este limitată electronic la 317 km/h.
SLS AMG Roadster va putea fi comandat începând cu data de 1 iunie iar primele livrări vor avea loc în toamnă. Încă nu avem detalii legate de preţurile pentru România. În Germania, preţul anunţat este de 195.160 euro cu TVA de 19%.