Chiar dacă GT-ul adăugat de germani ne face să credem în primă fază că acesta este un model „hardcore” adăugat gamei SLS, recent lansat-ul SLS AMG GT este în principal un facelift adus supercar-ului lansat în urmă cu doi ani. De acum Mercedes va oferi doar varianta GT, sub formă de coupe sau roadster.
Mercedes-Benz SLS AMG GT foloseşte acelaşi propulsor V8 de 6,2 litri, care produce acum cu 20 CP mai mult. Puterea a crescut de la 563 CP la 583, în schimb ce cuplul motor a rămas la valoarea de 650 Nm. Creşterea de putere se traduce într-un timp de la 0 la 100 km/ mai mic cu 0,1 secunde (de la 3,7 s la 3,6 s). Viteza maximă a rămas limitată electronic la 320 km/h.
Mercedes nu s-a oprit doar la modificările propulsorului, ci a îmbunătăţit şi manevrabilitatea noului SLS. GT-ul va beneficia de o suspensie revizuită, mai dură decât a modelului precedent şi va fi încălţat cu anvelope mai performante de dimensiunile 265/35 R19 pe faţă şi 295/30 R20 pe spate.
Din punct de vedere al design-ului SLS AMG GT vine cu noul pachet Designo. Acesta aduce în plus nuanţe noi de vopsea, diferite elemente de fibră de carbon pentru exterior şi interior, teme coloristice noi pentru interior şi o gama largă de jante.