La exterior, maşina arată impunător mai ales datorită dimensiunilor sale: 5027 mm lungime, 1899 mm lăţime şi doar 1411 mm înălţime dau ecuaţia unei maşini cu valenţe sport, care impune respect. Ampatamentul de 2945 mm asigură un spaţiu generos pentru toţi pasagerii, dar rămâne de văzut cum vom sta cu spaţiul la cap în spate, care era destul de redus şi aşa la sedan.
Neapărat optaţi pentru pielea roşie. Să nu vă prindem cu piele bej, e un coupe, da?!
Roţile stau pe jante de 18-20 de inci, iar liniile laterale ale maşinii sunt în acelaşi timp senzuale şi sculpturale – pur şi simplu, designerii germani au reuşit o maşină care are toate şansele să devină emblematică. În opţiune, clienţii pot comanda un acoperiş panoramic care se întinde pe două treimi din întreaga lungime a pavilionului, cu o suprafaţă de 1.32 m2, acesta fiind cu 150% mai mare decât pe generaţia precedentă. În plus, funcţia MAGIC SKY CONTROL poate schimba transparenţa geamului acestuia printr-o simplă apăsare de buton, de la 100% la 1%!
Primăvara, lasă lumina să pătrundă. Vara, o blochează. Iarna nu-i ca vara!
Lista de opţionale a noului Coupé este interminabilă, dar merită amintite de pe ea pachetul AIR-BALANCE, care include componente de parfumare şi ionizare a aerului, pachetul Warmth Comfort, care include încălzirea în cotieră, dar şi pachetul Seat Comfort, care oferă scaune faţă cu funcţie de masaj energizant, bazat pe principiul masajului cu pietre fierbinţi.
Melomanii se vor delecta cu sistemul audio Burmester, funcţie de posibilităţi: standardul Burmester surround system şi Burmester High-End 3D Surround Sound System. Un lucru e cert: pe lângă sunetul motorului, atent redat la interior, muzica va fi unul dintre elementele principale de atracţie al traiului în habitaclul coupé-ului german!
Centura îţi este adusă la îndemână. Un sistem absolut obligatoriu într-un coupe premium
Să nu uităm de cele două ecrane imense de pe bord, dar nici de noul volan „Super Sport”, pregătit pentru a face faţă drumurilor virajate din munţi. Evident, în funcţie de buzunarul clientului, materialele de pe bord şi scaune pot varia de la bune la excepţionale, aici avem deja noul S-Class drept mărturie că nemţii n-au făcut niciun fel de rabat de la calitate.
Afişarea pe parbriz este, în sfârşit, adoptată la scară largă şi de Mercedes-Benz. Era şi timpul!
Touchpad-ul va fi regăsit treptat pe întreaga gamă Mercedes-Benz – el asigură o interfaţă similară cu ecranul tactil al unui smartphone şi permite introducerea de litere, numere şi caractere speciale, în oricare dintre limbile sistemului multimedia. Avem şi un sistem de tip head-up display, care afişează color informaţiile esenţiale ale maşinii pe parbriz (viteza de deplasare, limita de viteză, instrucţiunile navigaţiei şi mesajele sistemului de asistenţă la conducere). Intensitatea afişării variază automat în funcţie de condiţiile de iluminare din exterior, pentru a nu supăra şoferul cu nimic.
Nec Plus Ultra. I se aplică şi sedanului, dar cu atât mai mult coupe-ului!
În concluzie, noul S-Class Coupé are absolut toate elementele care să-l facă o maşină de referinţă în istoria auto, lucru de care ne vom convinge după ce vom face cunoştinţă cu maşina la Salonul Auto Geneva 2014. Dacă nu sunteţi încă prea convinşi, priviţi galeria foto.
ProMotor va testa această maşină cât de curând, staţi pe-aproape!