Deci cine va cheltui aproximativ un milion de euro, cat se zvoneste ca ar costa bolidul, va avea privilegiul de a rula doar pe circuit, in sesiuni private de test. Important este ca de performantele masinii se vor putea bucura doua persoane, pentru ca boliduj este prevazut cu doua locuri si nu doar cu unul, ca in cazul versiunii de curse. In dotarea de serie, va fi vopsit in Blue Victory, dar clientul poate alege ce ii trece prin cap. De asemenea pe lista de optiuni mai este trecuta suspensia ajustabila manual si un upgrade anual de la R&D Factory Team. La capitolul performante lucrurile stau bine, desi viteza maxima putea fi ceva mai mare de 326 km/h, dar ar fi deranjat atunci fratele Enzo, care si asa sufera din cauza carismei superioare a lui MC12. De la 0 la 200 km/h se ajunge in doar 6,4 secunde, cam cat ii trebuie unei compacte sportive sa prinda suta. La capitolul siguranta este bifat ca dotare de serie roll-bar-ul, dar sper sa nu aiba nici un client nevoie de aportul acestuia. Iar greutatea de 1.150 kg inscrie masinii in clubul select al degustatoarelor de apa plata cu lamaie. O mare parte a acestei reusite se datoreaza si caroseriei monococa din carbon. Printre micile provocari ale masinii se numara acomodarea si comunicarea corecta cu cutia de viteze Cambiocorsa, derivata direct din cea care echipeaza versiunea de competitie.
De data aceasta imi permit sa pun pariu cu oricine ca in Romania nu va exista nici un proprietar de MC12 Versione Corse. Pentru ca la acest nivel nu banii conteaza. Nu stiu ce am vrut sa zic prin asta, sper sa nu fi jignit pe nimeni. Este bine cand mai apar astfel de bolizi care resusciteaza sufletul pasionatilor de automobil, hacuit tot mai atroce de norme absurde.