Lotus Elise Club Racer va fi o ediţie specială pe care Lotus o va aduce la Frankfurt, care nu oferă nimic în plus faţă de modelele actuale de serie în termeni de performanţă. Dar să nu o desconsiderăm încă. Club Racer va fi bazat pe versiunea Lotus Elise S, ceea ce înseamnă că este destul de rapidă, reuşind să parcurgă 100 km/h în doar 5,7 secunde şi imbatabilă la agilitate pe circuit.
Dar ce aduce în plus Club Racer? Readuce la viaţă culori pe care Lotus le folosea în anii 1960 pe modele precum Elite sau Elan. Astfel sub sigla Club Racer clienţii pot comanda culori precum, galben, alb, gri şi albastru celest, toate având o tentă vintage. De asemenea, finisajele din interior sunt de gală, cu accente asortate la exterior şi cu inserţii cromate şi argintii. Jantele sunt un alt element specific pentru această versiune şi antracitul de pe schimbător, levier şi podea.
Totuşi, veţi spune că faţă de un Elise S nu aduce mare lucru. Aşa este, dar partea bună este că are acelaşi preţ. Deci primeşti puţin mai mult pentru aceaşi bani, o afacere bună pentru pasionaţi, nu? Vom vedea la Frankfurt 2009.