Lotus Eagle – sportiva britanică
Cele patru locuri sunt însă mai mult pe hârtie, pentru că scaunele din spate sunt confortabile doar pentru copii sau pentru transportul adulţilor pe distanţe scurte spre foarte scurte, după cum chiar constructorul recunoaşte. Interiorul însă reprezintă un pas în faţă, fiind garnisit cu piele, LED-uri care asigură lumina ambientală şi dotări practice, destul de străine de spiritul Lotus, cum ar fi torpedou, buzunare şi suport de pahare. Mai mult de atât, modelul va veni echipat cu sistem de înaltă fidelitate Alpine, conectivitate Bluetooth şi compatibilitate iPod. Aerul condiţionat va veni ca standard şi se poate alege chiar şi o cameră pentru mersul înapoi.
Legat de performanţe, cei de la Lotus spun că noul model va fi un echivalent de 911 la preţ de Cayman. În privinţa costului de achizţie nu prea putem să îi contrazicem, însă despre abilităţile dinamice se zvoneşte doar că modelul va putea atinge 100 km/h în mai puţin de 4 secunde. După cum ne-am obişnuit însă, ne aşteptăm ca marele atu al viitorului Lotus să fi agilitatea şi mediul său propice să fie circuitul.
Cei de la Lotus spun că vor fi construite doar 2.000 de unităţi pe an din acest model şi că va avea un preţ orientativ de 55.000 de euro. Vânzările acestui model vor debuta la mljlocul lui 2009. Următoarele modele Lotus vor apărea în 2011, Esprit fiind programat pentru readucerea la viaţă.