O sarcină cât se poate de grea, mai ales când vorbim de exemplu de rivalul francez care a avut în spate unul din cele mai mari grupuri auto din lume. Dar Lotec nu se lasă cu una cu două. În 2003 a asamblat modelul C1000, ce venea dotat cu un motor V8 de 854 CP şi atingea o viteză maximă de 378 km/h. Şi a asamblat doar unul, pentru că un şeic a plătit suficient pentru a fi singurul deţinător al unui astfel de bolid.
Apoi vorbim de Sirius, cu un motor V12 de origine Mercedes Benz, supraalimentat de 850 CP, ce a fost testat chiar în varianta de 1200 CP, capabilă de 400 de km/h. În versiunea normală, accceleraţia de la 0 la 100 km/h are loc în doar 3,8 secunde iar viteza maximă atinsă va fi de 389 km/h. Doar foarte puţine exemplare de Lotec Sirius vor fi asamblate anual, limitate de capacitatea de producţie a micuţului fabricant german.