Lightning GT este propulsată de patru motoare electrice amplasate în roţi, puterea totală dezvoltată de acestea fiind de peste 700 CP. Fiecare motor are un cuplu de aproximativ 749 Nm, disponibil teoretic de la 0 rpm.
Graţie acestor valori ale grupului moto-propulsor, dar şi a caroseriei foarte uşoare, construită din fibră de carbon şi aluminiu, roadsterul cu hard top atinge 100 km/h în 4 secunde, fiind mai rapid decât Jaguar XKR-S, cu al său V8 de 4,2 litri şi 420 CP.
Firma britanică doreşte să construiască trei varinate ale roadsterului: GT, GTS – versiune care va fi mai uşoară decât GT, iar sprintul 0-100 km/h se va realiza sub 4 secunde – şi varianta GTSE, versiunea de cursă lungă având o autonomie de 400 km. Timpul necesar reîncărcării complete a bateriilor este de doar 10 minute, acestea beneficiind de tehnologie de ultimă oară în materie de acumulatori. Timpul de viaţă estimat de către inginerii de la Lightning Car Company este de aproximatix 12 ani sau 15.000 de reîncărcări, după care capacitatea de stocare a acestora scade cu 15%.
Chiar dacă modelul a fost lansat la Salonul Auto de la Londra, cei de la Lightning Car, păstrează cu sfinţenie informaţiile legate de preţ, dar primesc avansuri de 15.000 de lire. Cel mai probabil Lightning GT se va "învârti" în jurul valorii de 180.000 de euro. Cert, este faptul că maşina va fi echipată cu: sistem de tracţiune al controlului, sistem programabil care imită sunetul motorului cu ardere internă, geamuri electrice, scaune sport din piele, jante din aliaj uşor şi stopuri care beneficiază de tehnologia LED. Din dotările opţionale enumerăm: jantele din aliaj de magneziu-carbon, aerul condiţionat şi sistemul de navigaţie.