Koenigsegg trece printr-o perioadă foarte fastă, a achizţionat Saab
şi la Frankfurt va prezenta Koenigsegg Trevita, o versiune a
vârfului de gamă CCXR. Acest model poate fi foarte uşor încadrat în
categoria hipercar, având 1018 CP şi un cuplu de 1060
Nm. Sunt cifre comparabile cu ale lui Bugatti Veyron, dar
spre deosebire de acesta care are un motor imens quadturbo,
propulsorul lui Trevita este un minuscul V8 de 4.7 litri cu
două compresoare Rotrex.
Trevita atinge 100 km/h în doar 2,9 secunde şi o viteză
maximă de 418 km/h, fiind clar un rival pentru Veyron.
Având un motor mai mic, însă şi un coeficient aerodinamic mai bun,
Trevita este mai economic decât Bugatti Veyron, consumând doar 22
litri la 100 km parcurşi, faţă de 25 cât are Veyron consumul
declarat, dar asta este cu siguranţă ultimul criteriu la care vei
raţiona în momentul în care eşti pe punctul de a opta între una sau
cealaltă.