KIA Magentis facelift
Liniile relativ rotunjite ale caroseriei actuale sunt înlocuite cu muchii, iar grila, preluată? de la recentul KIA Forte, imprimă? maşinii un relativ aer impozant, deoarece, în rest, maşina riscă să alunece în banalitate. Datorită lipsei originalităţii ansamblului, Magentis poate fi uşor acuzată de plagiat: de exemplu partea frontală are ceva din precedenta generaţie Honda Accord, iar stopurile amintesc întrucâtva de Honda Civic Sedan.
Chiar dacă lungimea exteriorului a crescut cu 6,5 cm, acest lucru se datorează redesenării spoilerelor, spaţiul pentru pasageri nefiind mai generos decât înainte (deşi, strict din punct de vedere al cifrelor, portbagajul are acum 500 litri, cu 5 litri mai mult….).
Motorizările propuse pentru KIA Magentis facelift sunt în număr de trei: două pe benzină (2,0 litri, 165 CP – 20 CP în plus faţă de modelul actual; 2,7 V6, 193 CP – 5 CP în plus) şi unul diesel commonrail. Acesta are 2,0 litri, dezvoltă 150 CP (faţă de 140 CP înainte) şi consumă în medie 6,0 litri/100 km, cu 1,5 litri de combustibil mai puţin la sută decât motorul de 2,0 litri pe benzină. Dieselul este echipat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte, în timp ce motoarele pe benzină au dreptul doar la cinci trepte.
Deocamdată nu sunt informaţii referitor la comercializarea noii versiuni pe piaţa europeană, însă este de aşteptat ca, până la jumătatea anului, să înlocuiască actuala versiune KIA Magentis.