Jeep Wrangler era cândva un model foarte dorit, în special în
SUA reprezenta un accesoriu foarte cool pentru tineri. În
multitudinea de SUV-uri, SAV-uri şi crossovere la modă acest 4×4
şi-a pierdut încet clientela,
devenind o raritate pe şosele. Versiunea 2011 vine însă
resuscitat estetic, pierzându-şi una dintre caracteristicile
estetice definitorii şi anume plafonul detaşabil negru, acum fiind
oferit în culoarea caroseriei. Este tot detaşabil, deci nu va priva
ocupantii de plăcerea rulării cu pletele în vânt, dar vopsirea sa
în nuanţa caroseriei parcă nu îi mai dă acel aer spartan
caracteristic. Acest lucru este valabil atât pentru versiunea în 2
uşi, cât şi cea în patru Unlimited.
Pe de altă parte noul Wrangler
nici nu mai este la fel de rudimentar, ci asistăm la o rafinare
consistentă a interiorului.
Habitaclul primeşte materiale clar mai bune, planşa de bord
are un aspect mult mai îngrijit, cu multe detalii cromate şi cu noi
ceasuri de bord. De
asemenea, acolo unde se afla fosta unitatea audio tradiţională,
acum tronează un falnic touch-screen, semnalând clar modernizarea
lui Wrangler. În plus volanul are un design mult mai sportiv, în
genul muscle car-urilor Dodge, cu doar 3 spiţe în locul celui cu
patru clasic.
De asemenea, paleta de culori
este împrospătată cu următoarele nuanţe: Bright White, Cosmos Blue,
Deep Cherry Red, Detonator Yellow, şi Sahara Tan. Nu se specifică
data la care acest model va ajunge şi în Europa şi, de asemenea, nu
se pomeneşte nimic de motorizări ceea ce ne face să credem că sunt
tot aceleaşi.