Jaguar XK facelift – premiera la Detroit 2009
Upgrade-ul important este sub capotă, unde V8-ul de 4,2 litri a fost înlocuit cu un V8 de 5,0 litri, care dezvoltă 385 CP şi 515 Nm, faţă de 298 CP şi 411 Nm înainte. Dacă ne referim la versiunea Jaguar XKR, cu compresor mecanic, evoluţia se cifrează la 510 CP (faţă de "numai" 416 CP înainte) şi 625 Nm. Deci acum Jaguar XKR intră fără menajamente pe teritoriul lui BMW M6 sau Mercedes SL 63 AMG.
În ce priveşte partea ecologică, am putea spune că Jaguar XK facelift stă destul de bine pentru o maşină sport: 9,3 litri/100 km şi emisii CO2 de 264 g/km pentru versiunea aspirată, respectiv 10,2 litri/100 km şi emisii CO2 de 292 g/km pentru XKR – care, astfel, îşi ia revanşa în faţa lui BMW M6 (bavarezul stă mai slab la acest capitol, cu 14,8 litri/100 km consumul mediu şi emisii CO2 de 357 g/km).
Alte modificări specifice lui Jaguar XK facelift se referă la noile jante, între 18 şi 20 inch, cu design special, precum şi noua gamă de culori exterioare, dintre care două (Salsa şi Kyanite Blue) sunt exclusiv pentru Jaguar XKR.