Infiniti QX56 la New York 2010
QX56 a fost un SUV masiv, sculptat parcă din granit, fără exerciții
pretențioase de aerodinamică. El rămâne în continuare la fel de
impozant, dar se aliniază la noua imagine primind elemente de la
Infiniti M.
Gabaritul creşte puţin în lungime (+3,5 cm) şi
lungime (+2,8 cm), şi scade dramatic în înălţime (-9,65 cm), iar
partea frontală nu mai pare desenată doar cu ajutorul unui echer,
ci îndrăznește mai mult. Se mai poate observa și faptul că Infiniti
QX56 seamănă foarte mult cu noul Nissan Patrol (de fapt pentru a fi
politically correct ar trebui spune că Patrol s-a apropiat de
imaginea lui QX56).
Spatele reflectă cel mai evident eforturile
Infiniti de a îl integra ușor în tiparul FX și EX, dar parcă pierde
ușor din farmecul simplu pe care îl avea. Interiorul nu pare prea
mult modificat, fiind luxos dar în același timp și foarte masculin.
În interior poate primi
șapte pasageri sau 8 pasageri dacă se optează pentru două banchete
paralele în spate. Partea de entertainment a ocupanților este
asigurată, noul QX56 venind cu un sistem audio BOSE cu 13 incinte
acustice care include 2 subwoofer, plus un sistem de navigaţie XM
NavTraffic, pentru a face călătoriile nu doar plăcute ci şi
eficiente.
Eficienţa este cuvântul de ordine şi a
motorizării motorul de 5.6 litri cu injecţie directă oferind 400 CP
şi 600 Nm, dar un consum de combustibil cu 10% îmbunătăţit,
datorită introducerii în standard noi transmisii automate cu 7
trepte. Acest model poate fi comandat atât 2WD, cât şi 4WD, dar în premieră pe un model
Infiniti a fost introdus sistemul Hydraulic Body Motion Control, o
inovaţie care controlează ruliul.
În ciuda noilor inovaţii cu care acest model
vine, preţurile rămân aceleaşi ca şi cele ale generaţiei
precedente, adică $56,700 USD pentru QX56 2WD şi $59,800 USD pentru
QX56 4WD (cele pentru Europa nu au fost comunicate deocamdată).