Hyundai
încearcă să dea lovitura cu motorizări cât mai economice, după
lansare versiunii hibrid, urmează acum premiera versiunii cu motor
cu patru cilindri turbo. Denumită Sonata 2.0T, noua varianta vine
(evident) cu un motor de 2 litri turbo în patru cilindri cu
injecţie directă, GDI. Acest motor oferă o putere mai mult decât
satisfăcătoare, dezvoltând 274 CP şi un cuplu de 365 Nm,
disponibil între 1.800 rpm şi 4.500 rpm.
În schimb, propulsorul cere
10,6 litri la 100
km parcurşi în oraş şi în jur de 7 la mersul
extraurban pe aceeaşi distanţă. Pentru o limuzină de
mărimea lui Sonata şi pentru puterea oferită sunt cifre chiar impresionate mai ales
pentru piaţa americană acolo unde este lansat acest model. În
comunicatul oficial Hyundai prezintă un tabel comparativ cu mai
multe modele similare disponibile pe piaţa americană şi doar
Passat-ul 2.0 TSI se apropie de economia limuzinei Hyundai, în
condiţiile în care are cu 74 CP mai puţin.
Acest motor va fi disponibil pe versiunile de
echipare SE şi Limited şi
este disponibil doar cu transmisie automată