Honda Jazz, sau Fit aşa cum este cunoscută pe anumite pieţe, a fost lansat în 2001. În momentul apariţiei, publicul a fost împărţit, în Japonia şi Africa de Sud modelul a fost recompensat cu distincţia de Maşina Anului, în timp ce în alte ţări a rămas indiferent. Cu toate astea, cei de la Honda nu schimbă reţeta şi la o distanţă de 7 ani de la prima prezentare, Jazz este încă inconfundabil.
Deşi păstrează cam aceleaşi linii, Honda Jazz 2008 se prezintă evoluată, cu un aspect mai actual, dimensiuni mărite şi ofertă mai bogată de dotări. Lungimea a crescut cu 55 milimetri, iar lăţimea cu 20 milimetri. Ampatamentul a fost de asemenea mărit cu 50 milimetri.
Dintre vechile ingrediente în actuala reţetă se regăsesc scaunele din spate de tip cinema şi compartimentele din podea. Viaţa la bord este de asemenea îmbunătăţită prin parbrizul de mari dimensiuni prelungit cu plafonul de sticlă retractabil (pentru versiunea superioară de dotări EX). Dotările standard pe toate modelele sunt airbagurile duble frontale, laterale şi tip cortina, cât şi cele cinci centuri de siguranţă cu fixare în 3 puncte, cele din faţă având două niveluri de pretensionare.
În materie de motorizări mezina Honda nu este prea darnică, fiind disponibile doar două: 1,2 litri 90CP şi 1,4 litri 100CP. Ambele sunt însă foarte economice, consumând în medie 5,1, respectiv 5,3 litri la 100 km parcurşi. În România va fi disponibil doar propulsorul de 1,4 ltiri, modelul va fi lansat în ultimul trimestru al acestui an.