William Lyons. S-a ghidat după sloganul: „Grace, Pace and Space”
Jaguar C-Type. Utiliza partea mecanică de la XK 120, a mai fost denumit şi XK 120C. Comercializat între 1951 şi 1953, 52 de unităţi construite.
Jaguar D-Type. La fel ca şi C-Type, a fost un model de competiţie de uzină. După retragerea din competiţii, modelul a fost oferit în versiunea de stradă sub denumirea de XK SS, au fost construite 16 modele.
Jaguar E-Type. Un model lansat în 1961, fabricat până în 1975, peste 17.000 unităţi produse. Enzo Ferrari despre E-Type: „The most beautiful car ever made.” Jaguar E-Type Roadster. Unul dintre cele mai elegante roadstere construite.
SS 100. Produs între 1936 şi 1940, o maşină sport britanică cu două locuri în cel mai pur sens al cuvântului.
Jaguar XJ Mark I. A fost produs în trei serii din 1968 până în 1992. Nava amiral a companiei britanice. Primul model a fost ultimul care să poarte semnătura lui William Lyons.
Jaguar XJ-S. Mai târziu denumit XJS. A fost modelul care a înlocuit legendarul E-Type. Lansat în 1975, a stat în producţie până în 1996. Au ieşit pe porţile fabricii 115.413 unităţi. Modelul a fost înlocuit de XK8.
SS Jaguar 2.5. De aici a început totul.
Jaguar XJ 220. Produs în colaborare cu Tom Walkinshaw Racing între 1992 şi 1994 în 280 exemplare. A deţinut recordul mondial de viteză pentru un model de serie până la apariţia lui McLaren F1, 350 km/h.
Jaguar XJ13. Prototip de competiţie, dezvoltat de Jaguar pentru a concura la Le Mans la mijlocul anilor 60. Nu a alergat niciodată, şi a fost produs un singur exemplar. Modelul nu a fost evaluat niciodată, în 1996 proprietarul a refuzat o ofertă de 11 milioane USD. Poate cel mai frumos Jaguar.
Jaguar XJR-9. A debutat în 1988 în cursa de 24 ore de la Daytona. Construit de Tom Walkinshaw Racing era propulsat de o evoluţie a motorului V12 de 5.3 litri de pe XJS. În cazul lui XJR-9 s-a ajuns la 7 litri. A fost produsă şi o versiune XJR-9LM pentru cursa de 24 de ore de la LeMans cu un pachet aerodinamic mai elaborat, celebra linie dreaptă Mulsanne unde se atingeau viteze impresionante impunea acest lucru.
Jaguar XK 120. Unul dintre cele mai celebre modele Jaguar, a fost produs între 1948 şi 1954. A fost lansat la salonul de la Londra în 1948 ca prototip de teste pentru motoarele Jaguar. Reacţia publicului l-a convins pe Sir william Lyons să introducă prototipul în producţia de serie. 120 simbolizează viteza maximă, 120 mph(193 km/h), cea mai rapidă maşină de serie la momentul lansării.
Jaguar MK II. O berlină de clasă medie produsă între 1959 şi 1967. Versiunea echipată cu propulsor de 3.8 litri care dezvolta 220 CP avea nevoie de 8,5 secunde pentru a ajunge la 60 mph(97 km/h). Era preferata spărgătorilor de bănci ca maşină de evadare. Astfel a ajuns şi în dotarea poliţie britanice.
Jaguar XK 140. Succesorul lui XK 120. Produs între 1954 şi 1957. Se spune că designul modelului, aici pornind de la XK 120, a fost inspirat de cel al BMW-ului 328 Mille Miglia.