Ford S-Max şi Galaxy facelift
tuturor asocierea din Ford şi kinetic. La aproape trei ani
de atunci, MPV-ul Ford trece printr-un facelift care nu modifică
însă prea mult limbajul, dar îl îmbogăţeşte cu ceva care lipsea
până acum din oferta obişnuită Ford, poziţiile cu LED-uri. Astfel
putem spune că Ford are o strategie oarecum atipică, impunându-şi
noile tendinţe prin intermediul unui monovolum.
În mare parte însă, Ford S-Max împrumută indiciile estetice de
la recent lansatul Ford C-Max, partea frontală fiind un melanj
reuşit între vechile linii de design şi noile tendinţe impuse de
MPV-ul mai mic. În partea posterioară se observă noi lămpi cu un
design mai modern, dar în general liniile rămân la fel. La
interior cea mai importantă noutate este renunţarea la frâna de
mână mecanică şi înlocuirea cu una electronică, existentă
deja pe C-Max.
Acest facelift se va consemna şi pe cel mai mare MPV din gamă,
Galaxy, dar va fi mai puţin pronunţat, mergând pe maniera elegantă.
Se pare că S-Max va primi şi un nou propulsor diesel de 2.0
şi 163 CP şi un motor 2.0l EcoBoost despre a cărui putere
nu se specifică nimic oficial. Aceste presupuneri nu au fost însă
confirmate şi nici data oficială de apariţie. Dar Maşina Anului
2007 în versiunea „1.1” se va lansa la Salonul de la Bruxelles.