Ranger Wildtrack, un fel de pick-up care a abandonat
latura utilitară specifică gamei Ford Ranger. Modelul împarte platforma cu Mazda
BT-50, deja o tradiţie pentru cele două modele. În ce priveşte
motorizările, acestea sunt în număr de două, ambele diesel
common-rail. Mai întâi vorbim de un propulsor 2,2 TDCi, cu
4 cilindri, care dezvoltă 150 CP şi un cuplu maxim de 375 Nm, în
timp ce al doilea este un 3,2 TDCi, cu 5 cilindri în linie, cu o
putere maximă de 200 CP şi un cuplu maxim de nu mai puţin de 470
Nm.
Cutiile de viteze pot fi manuală cu şase trepte, sau automată,
tot cu şase trepte. Ford Ranger este disponibil atât cu
tracţiune 4×2, cât şi 4×4 – aceasta din urmă beneficiază
de o cutie de transfer cu control electronic, la apăsarea unui
buton făcându-se trecerea din 2WD în 4WD. Există şi posibilitatea
folosirii reductorului, pentru cei care utilizează maşina în
condiţii grele de exploatare. Putem spune despre Ranger că este un
adevărat model global, fiind comercializat în 180 ţări,
mai puţin America. Dintre dotările pe care le propue noul Ford
Ranger, amintim sistemul ESP, standard (controlul tracţiunii pe
toate cele patru roţi, senzor de rotire în jurul axei şi senzor de
răsturnare), senzorii de parcare Rear Park Assist, cu un sistem
opţional Rear View Camera (cameră pentru mersul în marşarier) sau
posibilitatea de a dota toate versiunile de caroserie cu airbaguri
cortină. Noul Ford Ranger va ajunge în Europa în anul 2012,
iar producţia sa va începe de la mijlocul anului 2011, în trei
uzine situate în Tailanda, Argentina şi Africa de Sud.