Nu putem spune că Fiat Bravo arată demodat, din acest motiv nici
cei de la Fiat nu insistă prea mult cu modificările pentru anul
2010. Cea mai observabilă diferenţă la exterior este sticla
clară a semnalizatoarelor din blocurile optice frontale, această
modificare fiind operată în spiritul unei eleganţe
sporite. O altă particularitate a versiunii 2010 este
cromatica diferită a grilei faţă, nemaifiind cromată pentru întrega
gamă, ci pentru versiunea Dynamic şi Sport se poate opta pentru
culorile negru sau metalluro.
În materie de dotări, au apărut versiuni intermediare,
care oferă ceva mai multe dotări, la preţuri nu mult mai mari decât
versiunile din care au fost derivate. Astfel în Italia
(cel puţin) se va comercializa versiunea Active Sound, care aduce
nivelului de bază Radio CD cu MP3 şi proiectoare. Blue Dynamic vine
cu sistemul Blue and Me şi senzori de parcare spate, iar Blue Sport
oferă acelaşi sistem dar şi jante pe 18 pentru nivelul de echipare
Sport. Toate aceste versiuni vor scoate din buzunar încă 800 de
euro.
O altă mare noutate este reprezentată de introducerea ca
opţional de fabrică a GPL-ului pentru versiunile de la baza
gamei. Preţurile rămân în aceleaşi limite în Italia,
versiunea de bază costând 16.650 euro, iar vârful de gamă
24.300