Fiat 500C – poze oficiale
PRIMELE POZE LIVE CU NOUL FAIT 500C surprinse de Promotor.ro în direct din standul Fiat la Geneva 2009!
24.02.2009: UPDATE FOTO
Noi imagini cu micuţa vedetă italiană, inclusiv cu interiorul acesteia.
16.02.2009:
De ce retro? Pentru că într-o eră în care plafoanele se rabat spectaculos şi materialul textil pierde tot mai mult teren, Fiat 500C păstrează tradiţia şi apelează la o soluţie old-school, adică un înveliş care glisează pe montanţii laterali strângându-se în partea posterioară, ca la modele cabrio de odinioară.
Această opţiune nu putem spune decât că este una foarte inspirată pentru că păstrează nealterat spiritul Fiat 500. În primul rând respectă personalitatea retro şi chiar o scoate în evidenţă şi în al doilea rând nu adaugă prea multe kilograme la silueta suplă a lui Fiat 500. De asemenea, în prag de criză, această soluţuie este cea mai eficientă din punct de vedere a costurilor ţinând cont că montanţii sunt păstraţi şi doar partea metalică este decupată. Desigur, ceva ranforsări au fost necesare pentru a asigura rigiditatea, dar nu radicale şi nu foarte scumpe.
Aceleaşi motorizări, 1.2 litri, 1.4 litri şi 1.3 Multijet, vor fi disponibile. Tehnologia stop-start va fi standard pentru toate propulsoarele. Aşa cum spuneam lansarea oficială se va consemna la Geneva 2009 şi vânzările vor debuta în al doilea semestru în Europa. Acest model va face pasul şi peste Ocean cu decalaj de câteva luni.
Acest model reţine dimensiunile versiunii cu hard top: 355 cm lungime, 165 cm lăţime şi 149 cm înălţime. De asemenea, cele trei motoare 1.2 benzină, 1.4 benzină şi 1.3 Multijet vor fi folosite în comun de cele două versiuni.
Fiat 500C se anunţă pe gustul pasionaţilor de Fiat 500, cei de la Centro Stile Fiat, locul în care a luat naştere simpatica maşinuţă făcând un sondaj în rândul cluburilor Cinquecento, asupra cum ar trebui să arate acest model, iar versiunea câştigătoare a fost cea retro.