Audi RS7 era şi înainte de acest facelift o maşină sport-luxoasă care întorcea capetele, dar noile faruri Matrix LED pe care le aduce faceliftul fac acest model să arate mult mai agresiv.
Cu privirea asta tăioasă, RS7 ar trebui să cam bage spaima în M6 şi CLS AMG
Acum e parcă mai clar că sub capotă este un V8 twin-turbo de 560 CP, care-i asigură bolidului un demaraj 0-100 km/h în doar 3,9 secunde – cu 0,3 secunde mai rapid decât BMW M6 Gran Coupe (care are aceeaşi putere, dar tracţiune doar pe puntea spate), dar cu 0,3 secunde mai lent decât Mercedes-Benz CLS 63 AMG S-Model 4MATIC (cu 585 CP).
Mai rapid decât M6 Gran Coupe, dar mai lent decât CLS 63 AMG S. Deşi 0,3 secunde nu se prea simt…
Faceliftul lui Audi RS7 nu aduce, în rest, modificări notabile, ci doar de detaliu, în timp ce echipamentele opţionale sunt ceva mai numeroase, din meniu nelipsind jante de 21 inci, diferenţial pe puntea spate, suspensie adaptivă sau direcţie activă.
Noul Audi RS7 facelift va debuta pe plan european la Salonul Auto Paris 2014, alături de celelalte versiuni din gama A7, în toamnă urmând să fie comunicate şi preţurile.
Cine îşi permite să dea peste 100.000 de euro, va înţelege filosofia lui RS7