Facelift de 2011 pentru Dodge Avenger

Autor: Oraan Mărculescu 29 oct. 2010 Prezentări

Dodge Avenger facelift 2011Dacă
vom pune un
Dodge Avenger actual
lână versiunea facelift 2011,
modificările, la nivel estetic, vor fi aproape
insesizabile.

Principala modificare este noua grilă, de pe care a
dispărut vechiul cap de berbec
(siglă adoptată între 1993
şi 2010), acum
denumirea Dodge
fiind plasată în dreapta jos, iar grila este
dominată de un fel de „cruce” impunătoare. Spoilerul frontal a fost
şi el foarte uşor redesenat, în timp ce în spate Avenger facelift
se mulţumeşte doar cu stopuri cu LED-uri.

Modificări mai importante regăsim în interior, unde
accentul s-a pus pe creşterea calităţii materialelor
,
capitol la care americanii au fost deficitari până acum. Deşi
amenajarea comenzilor a rămas aceeaşi, aspectul este mult
îmbunătăţit, designerii lucrând conştiincios la detalii.

Volanul este nou, având trei spiţe, un design mult mai plăcut,
comenzi multimedia şi cruise-control, precum şi noua siglă Dodge.
Partea superioară a consolei centrale este remodelată, iar gurile
de aerisire, pe lângă că sunt redesenate, beneficiază acum de
ornamente cu look de crom. Per total, maşina are un
interior mult mai reuşit, în stil business, în două tonuri de
culoare
.

Interior mult imbunatatitDin
punct de vedere mecanic, motorul de 2,4 litri a fost upgradat, iar
motorul V6 de 3,5 litri a fost înlocuit de noul motor V6 de
origine Chrysler, de 3,6 litri şi 283 CP
. Cutia de viteze,
în ambele cazuri, este automată cu 6 trepte, revizuită pentru a
oferi o schimbare mai plăcută a treptelor.

Şi la nivelul suspensiei s-au operat modificări
numeroas
e: nu mai puţin de 26 din cele 30
de bucşe au fost reproiectate, iar geometria suspensiei a fost
regândită. Ecartamentul este acum mai mare cu 2,5 cm, pneurile sunt
mai late, având acum lăţimea de 225, iar garda la sol a fost
coborâtă cu 12 mm în faţă şi 6 mm în spate.

Toate aceste modificări tehnice sunt menite să
îmbunătăţească mult comportamentul şi stabilitatea
maşinii
, care va avea un ruliu mai mic şi o precizie mai
bună a direcţiei. De asemenea, inginerii promit o izolare fonică
mult mai bună, pentru ca Dodge Avenger să poată face faţă cu succes
concurenţei, în special cea japoneză.


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide