Despre
Nissan 370Z cam toată lumea amatoare
de sportivitate are păreri de la foarte bune în sus. Mai
puţin cei de la Porsche, pe care japonezii îi atacă direct, mai
ales prin
reclame îndrăzneţe, care fac deliciul publicului.
La Geneva
2011, cei de la Nissan au prezentat o nouă
ediţie specială pentru coupe-ul lor: 370Z GT Edition (după
ce anul trecut, la Geneva 2010, ne-au arătat
un
370Z Black Edition – în timp ce Porsche a venit cu o ediţie
similară,
Boxster S Black Edition, la ediţia din acest an a salonului
elveţian).
Ce aduce nou GT Edition? În ce priveşte motorul, nici o
modificare: este acelaşi V6 de 3,7 litri şi 328 CP, ceea
ce înseamnă un demaraj 0-100 km/h în 5,3 secunde (Porsche Cayman S:
5,2 secunde). În rest, vorbim de aceleaşi modificări uşoare primite
de toată gama în 2011: o nouă setare a suspensiilor, pentru
creşterea confortului, insonorizare crescută sau un nou mod de
iarnă pentru cutia automată cu 7 trepte.
Ce este cu adevărat interesant la 370Z GT Edition?
Preţul. Pentru că, deşi vorbim de o ediţie specială, care
va fi propusă într-un număr limitat de exemplare, oficialii au
anunţat că preţul va fi mai mic decât al unei versiuni normale
370Z. În condiţiile în care, la exterior, GT Edition poate fi
identificat după jantele speciale Rays, de 19″, stickerele laterale
sau cele trei nuanţe speciale pentru caroserie: negru metalizat,
alb perlat şi un inedit Black Rose.
Aşadar, meciul de şah dintre 370Z şi Boxster/Cayman continuă.
Cine credeţi că va fi mai bun?