În primul rând, noul Dodge RAM nu arată aşa de nou, pentru că partea frontală revine la origini, arborând stilul "get-ot-of-the-way", care evidenţiază acest pick-up full-size de oricare altul din America.
În al doilea rând, cowboii cărora nu prea le pasă de încălzirea mondială şi propulsia hibridă vor aprecia V8-ul HEMI de 5,7 litri, 380 CP şi 548 Nm, care mişcă automobilul în doar 6,1 secunde până la 100 km/h. Bineînţeles, există şi versiuni mai cuminţi: un V8 de 4,7 litri (310 CP şi 447 Nm) sau un V6 de 3,7 litri (215 CP şi 319 Nm).
Teoretic, la performanţele bune contribuie şi cel mai mic coeficient aerodinamic pentru un pick-up de asemenea dimensiuni: "doar" 0,419. Însă nici manevrabilitatea nu a fost trecută cu vederea: puntea spate "solid axle" este dotată cu suspensie multilinj şi sistem arc-amortizor. În plus, noul Dodge RAM se mai laudă cu 35 de inovaţii sau specificaţii îmbunătăţite, dar credem că, pentru europeni, deja am spus prea multe…