Devon GTX, noua divă americană de mare performanţă
Designul inedit al lui Devon GTX poartă semnătura suedezului Daniel Paulin şi putem spune că rezultatul se diferenţiază mai mult decât subtil de restul supercarurilor de pe piaţă. Îmbinând un stil retro cu tuşele SF, caroseria este musculoasă şi uimeşte prin soluţiile coloristice – arcele roţilor sunt vopsite diferit de restul caroseriei, dar la fel cu partea superioară, iar modelarea formelor are rolul de a aminti pasionaţilor de maşinile sport din primele decenii ale secolului XX.
Farurile şi stopurile provin din registre diferite: primele te duc cu gândul la noile modele Ferrari, în timp ce blocurile optice spate amintesc de muscle-car-uri americane cunoscute. Pachetul este întregit de un eleron racing, care accentuează faptul că ne uităm la o maşină performantă, dar care pune un mare accent şi pe modul în care arată.
Despre detaliile tehnice, planurile de fabricaţie sau preţul maşinii, încă nici un cuvânt, urmând ca toate aceste date să fie făcute publice cu ocazia prezentării oficiale de la Pebble Beach Concour d’Elegance, în 15 august. Totuşi, Devon GTX se prezintă deja cu o carte de vizită mai mult decât interesantă: pe circuitul Laguna Seca a reuşit un record de circuit, cu un timp de 1:35.075. Adică mai bine decât Nissan GT-R (1:39.62) sau Porsche 911 Turbo (1:39.89).