Cei 4 centimetri în plus plasează modelul mai mult spre segmentul C, lăsând locul lui Sandero în cel B. Exprimate în cifre, noile valori înseamnă 4,29 metri lungime şi 1,74 lăţime. Creşterea dimensiunilor se resimte în interior, acolo unde spaţiul, destul de generos şi până acum, devine atu-ul principal în raport cu concurenţa directă a acestui model. Portbagajul are o capacitate de 510 litri, dar multele bagaje pot fi "înghiţite" doar în porţii moderate, gura de încărcare fiind la fel (de deficitar) dimensionată.
Modelul se doreşte a fi şi mai sigur, preluând elementele de siguranţă din gama Renault şi oferind în plus sistemul de asistenţă la frânarea de urgenţă. La testele anterioare EURO N-CAP, o zonă sensibilă pentru pasageri a fost cea inferioară a picioarelor, prin urmare Dacia a confecţionat din polipropilenă, cu structură de tip fagure, elementele cu care membrele pasagerilor ar putea intra în contact. Airbag-urile frontale dispun de un orificiu de reglare a presiunii în cazul activării acestora.
Motorizările rămân aceleaşi, binecunoscutele 1.4 MPI, 1.6 MPI şi 1.6 16v şi 1.5 dCi. Oficialii Dacia au anunţat că preţurile vor fi aceleaşi, dar nu au detaliat în funcţie de nivel de echipare cum vor influenţa opţionalele costul final. Pentru Dacia Logan facelift se oferă o garanţie de 3 ani sau 100.000 km. Modelul poate fi comandat încă de pe acum. Modelul Dacia Logan MCV facelift va fi lansat într-un viitor apropiat, dar reprezentanţii Dacia nu au divulgat data, dorind să păstreze surpriza.
Până în prezent s-au vândut în lume mai bine de jumătate de milion de exemplare Dacia Logan sedan, constructorul din Mioveni sperând să îşi asigure succesul şi în viitor cu faceliftul realizat după patru ani de carieră furctuoasă.