Cadilllac CTS-V Sport Wagon – info oficiale
CTS-V Sport Wagon încearcă acolo unde Audi era într-o vreme
suveran, segmentul modelor wagon cu valențe super sportive. Nu știm
cât de amatori sunt americanii de așa ceva, ținând cont că peste
Ocean SUV-urile au luat locurile breakurilor, dar General Motors
încearcă marea cu degetul. Astfel CTS-V Sport Wagon, care va fi
prezentat la New York ca și show car, preia întregime caracterul
lui CTS-V sedan, având același motor V8 de
6.2 litri ce dezvoltă 556 CP și 746 Nm în
dreptul cuplului, pus la treabă de o transmisie manuală cu
6 trepte manuală sau un automată cu același număr de rapoarte.
Pentru a compensa gabaritul unui break, CTS-V
Sport Wagon este dotat cu suspensia Magnetic Ride Control, frâne
Brembo și pneuri Michelin Pilot Sport PS2, care îmbracă jantele pe
19 inch din aluminiu forjat. Performanțele nu sunt încă
împărtășite, dar, cu siguranță, nu va avea cum să spere la
supremația lui Audi RS6, care are ceva mai mulți cai sub
capotă.
În schimb cts-v Sport Wagon își îndeplinește
foarte bine sarcina de vehicul familial și are un protbagaj
cu o capacitate de 720
litri! Și asta cu pasageri în spate,
pentru că, dacă se renunță la banchetă, volumul crește până la
1.644 litri.
alt avantaj al acestui model este faptul că, în privința
designului, are un profil foarte ascuțit cu o linie joasă a
plafonului și una ascendentă a geamurilor laterale, arătând foarte
zvelt din lateral, calitatea mai rar văzută la europene.
Poziționarea sportivă se face prin aceleași elemente ca și
la V-ul în trei volume, cu spoilere agresive, un bombeu al capotei
pentru a face loc supercharger-ului, jante pe 19 și
evacuări duble. Interiorul nu diferă în nici un fel de versiunea
sedan.
Lansarea pe piață se va face în America spre sfârșitul lui 2010,
iar în Europa va ajunge la începutului lui 2011.