BMW Seria 3 Coupe şi Cabrio facelift

Publicat: 19 01. 2010, 00:14

This browser does not support the video element.

BMW
Seria 3 Coupe şi Cabrio primesc la început de an modificări care
oferă un plus de eleganţă, având rolul de a cizela fără a schimba
fundamental imaginea. La primul contact, cea mai evidentă
modificare ne relevă faptul că noul BMW Seria 3 Coupe nu mai are
doar „angel eyes” ci şi „angel eyebrows”,
blocurile
optice, cu o formă mai elegantă, primind în partea superioară şi o
reţea de LED-uri, care se potriveşte de minune cu „coroana”
luminoasă devenită emblematică pentru bavareze.

A doua trăsătură
proeminentă este că partea frontală converge spre noul BMW
Seria 5,
grila fiind mai bombată şi spoilerul având un
design inspirat de la fratele mai mare. În spate schimbările nu
sunt atât de evidente, singurele înnoiri fiind spoilerul mai
bombat, dar nu radical, şi blocurile optice, care au acum o nouă
arhitectură a fasciculelor luminoase.

Prin această
rearanjare a LED-urilor cei de la BMW au vrut să se asigure că
Seria 3 Coupe, sau Cabrio, sunt uşor recognoscibile privite
şi din spate, nu doar din faţă
. Ca modificări exterioare
mai trecem în revistă, un nou design al oglinzilor şi introducerea
a trei noi culori: Deep Sea Blue Metallic, Vermillion Red MetalliC
şi Mineral White Metallic.

În interior
modificările de aparenţă sunt minore, dar versiunea Cabrio
primeşte o dotare nouă, care mai mult se simte decât se vede, este
vorba de pielea cu o capacitate sporită de reflecţie a razelor
solare
, în zilele însorite contactul cu tapiţeria urmând
să fie mai puţin arzător cu până la 20 de grade. Cu siguranţă
fetele se vor bucura cel mai mult de această facilitate după o zi
de plajă.

În
materie de motorizări faceliftul vine, aşa cum spuneam şi anterior,
şi cu noul motor N55 de 3.0 litri I6, cu o singură unitate
turbo, dar care, beneficiind de tehnologia Valvetroinic, reuşeşte
să absoarbă mai mult aer, oferind aceeaşi putere de 306
CP.
În schimb, în materie de cuplu, noul propulsor
livrează 400 Nm, dar îi livrează încă de la 1.200 rpm, cu 200 de
rotaţii mai jos decât precedenta unitate N54.

Acest motor va
merge însă mai departe pe versiunea 335is, pe care o aşteptăm în
curând. Cu propulsorul N55 şi cutia manuală cu 6 trepte,
BMW 335i Coupe reuşeşte să atingă 100 km/h în 5,3 secunde
.
Modelul Cabrio atinge aceeaşi viteză în 5,5 secunde, iar transmisia
DCT cu şapte rapoarte mai adaugă câte 0,2 secunde în plus la
cifrele dinamice ale fiecărei versiuni.

În comunicatul oficial se mai vorbeşte şi de modificări la
nivelul versiunii 328i, dar cum aceasta nu este disponibilă în
România, fiind destinată doar pieţei americane, nu o vom aborda.
Prezentarea în faţa publicului larg a faceliftului se va
marca la Geneva
peste circa 9 săptămâni.