Nu
mai este o noutate că BMW a substituit motoarele N54 cu cele N55 pe
versiunile x35i din întreaga gamă. Dar bavarezii ne mai fac o
prezentare oficială, după versiunea 335i urmând să iasă la rampă
mezinul 135i.
Schimbările nu
sunt la fel de profunde ca la 335i, lipsesc LED-urile
„sprâncenate” din blocurile optice faţă, spoilerele nu sunt
inspirate de la ultimele produse, iar grila nu primeşte doza de
proeminenţă . Singurele elemente care pare uşor
„upgradate” sunt oglinzile, cu o formă marginal
schimbată.
Marea
noutate pentru gama Seria 1, pe lângă motor despre care am mai
vorbit, se poate numi transmisia cu dublu ambreiaj cu şapte
rapoarte, DCT, care oferă senzaţii dinamice mai coerente şi mai
facile. Motorul I6 de
3.0 litri turbo, cu cei 306 CP ai săi, lucrează mai eficient,
versiunea Coupe atingând 100 km/h în 5,2 secunde, cu 0,1 secunde
mai repede decât versiunea anterioară, iar consumul mediu este mai
mic cu 0,6 litri.
În interior,
singura modificare îşi are originea tot în noua transmisie
DCT şi este vorba de un nou selector pentru versiunile
automate. Bavarezii nu au insistat prea mult asupra
acestui model, după cum se poate observa, având planuri mai mari
pentru această gamă, într-un
viitor apropiat urmând să apară BMW M1, iar anul viitor, următoarea
generaţie va intra în pâine