Bentley Continental GT Speed

Autor: Andrei Nan 02 aug. 2007 Prezentări

Bentley Continental GT Speed continuă linia de succes a coupeului GT. Partea frontală a lui GT Speed este dominată de priza frontală mai mare decât cea a modelului normal, pentru a se asigura volumul de aer necesar propulsorului W12 de 6 litri, care acum dezvoltă nu mai puţin de 600 CP. Din punct de vedere al exteriorului, diferenţele dintre coupe şi GT Speed sunt foarte mici, jantele fiind singurul lucru vizibil, având o dimensiune de 20", faţă de numai 19" la modelul normal.

Diferenaţa majoră între cele două este la capitolul motorizare. Deşi sunt echipate cu acelaşi motor, din punct de vedere al arhitecturii şi capacităţii cilindrice, Bentley Continental GT Speed dispune de un surplus de 40 CP. Artificiile tehnice care au făcut posibil ca "monstrul" de 6 litri să dezvolte 600 CP sunt: utilizarea unor pistoane noi, care să suporte presiunile ridicate din camera de ardere, precum şi recalibrarea sistemului de managenent al motorului. Graţie tracţiunii integrale şi a cutiee automate cu 6 trepte de viteză, propulsorul ridică acul vitezometrului de la 0 la 100 km/h în 4,3 secunde, iar viteza de top este de 326 km/h.

La capitolul habitaclu/dotări putem menţiona că unele dotări opţionale pentru Continental GT sunt standard pentru GT Speed. Diferite sortimente de furnir, pedalier din aluminiu, schimbător de viteze sport cromat, jante de 20", iar lista poate continua. Din lista de opţionale exclusiviste amintim vopseaua specială a exteriorului, conform cu cerinţele clientului, noi sortimente de furnir premium (din esenţe rare), consola centrală "îmbrăcată" în aluminiu, volan din lemn, multifuncţional şi cu patru spiţe sau frâne ceramice.

Preţul acestei bijuterii nu a fost comunicat , dar la acest nivel diferenţa de preţ dintre GT Coupe şi GT Speed este irelevantă.


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide