Potrivit revistei Car Online, noul S4 va fi dotat cu un motor V6 supraalimentat de un compresor mecanic Rootes, puterea fiind transmisă celor patru roţi prin intermediul sistemului Quattro. Compresorul şi intercoolerul sunt amplasate în interiorul V-ului, micşorând astfel timpul de răspuns al motorului prin scurtarea traseului de admisie. Viteza maximă va fi limitată la 250 de km/h iar acceleraţia până la 100 de km/h se va face în aproape 5 secunde.
Renunţarea la vechiul V8 s-a făcut pe criterii de eficienţă, noul V6 fiind mai economic în ceea ce priveşte consumul de combustibil şi emisiile de CO2. Dar inginerii germani promit că nu s-a pierdut cuplul specific motorului V8, graţie compresorului ce acţionează încă de la mai mici turaţii. Transmisia va fi asigurată de noua cutie de viteze S-tronic cu ambreiaj dublu şi şapte trepte, care deşi cântăreşte 142 kg, cu 40 de kg mai mult ca versiunea manuală, are performanţe mult mai bune, graţie timpului redus de schimbare.
Noul S4 este aşteptat să apară în toamnă la Salonul Auto de la Paris, vânzările începând cel mai probabil la începutul anului viitor. Tot atunci se poate să aflăm şi primele informaţii despre viitorul RS4, care se poate să fie echipat cu acelaşi motor V6 de 3.0 litri, dar într-o versiune mult mai potentă.