Succesul înregistrat la Frankfurt 2009 cu
prototipul
e-tron a fost decisiv. Audi va construi o maşină electrică
super sportivă. Dar nu pe baza actualului R8, aşa cum eram tentaţi
să credem, ci pe platforma tehnică dezvoltată pentru viitoarele
modele Porsche Boxster şi Cayman.
Noul Audi R4 va avea ca motorizări de bază unele cu ardere
internă, cel mai probabil urmând să vedem versiunea de 2,5
litri şi 335 CP. În ceea ce priveşte modelul electric,
Autoexpress relatează faptul că acesta va prelua în mare parte
caracteristicile tehnice ale conceptului e-tron, cu patru
motoare electrice, 300 CP şi 4500 Nm.
Performanţele vor fi pe măsură: aproximativ 5 secunde pentru
0-100 km/h şi o viteză maximă de 225 km/h, toate acestea cu o masă
de până în 1500 de kilograme. În ceea ce priveşte modalitatea de
încărcare, Audi încă se mai gândeşte dacă vrea să includă preţul
bateriile în acela al maşinii sau le va închiria doar viitorilor
clienţi.
MAI MULTE POZE PE AUTOEXPRESS.