Pentru că reducerea bugetelor, a salariilor şi a resurselor financiare în general sunt "la modă" printre corporatişti, atunci de ce "maşinile corporatiste" să nu treacă prin acelaşi proces de eficientizare? Ba da, acest lucru se întâmplă şi în lumea automobilistică, va răspunde Audi la această întrebare existenţală şi ne prezintă noul model Audi A4 2.0 TDI e, versiunea economică a sedanului din Ingolstadt.
Procesul de eficientizare se manifestă prin trecerea la motorul de 2.0 TDI, oferit însă cu doar 136 CP. Eradicarea hergheliei de cai are însă un efect semnificativ asupra consumului şi a emisiilor, manifestat prin doar 4,6 litri necesari pentru a parcurge 100 km şi emisii de dioxid fruntaşe în clasa sa de doar 119 g/km.
Lipsa celor 6 cai de pe Audi A4 2.0 TDI e se simte prea puţin faţă de echivalentul 2.0 TDI de 143 CP, fiind mai încet până la 100 km/h cu 0,1 secunde, ceea ce înseamnă un sprint până la 100 km/h realizat în 9,r secunde. Viteza maximă este limitată la 215 Km/h. Preţul anunţat pentru această versiune este în Germania de 30.800 euro şi litera e poate fi ataşată atât versiunii sedan cât şi celei Avant.