2008 Audi RS6 Avant
Tehnologia TFSI, ce combină injecţia directă de combustibil şi supra alimentarea, împreună cu greutatea scăzută a uzinei de forţă, de doar 278 de kilograme, sunt dovezi ale experienţei producătorului german acumulată în competiţii. Consumul mixt de 13,9 litri nici măcar nu îl mai amintim. Şi pentru că un cuplu atât de mare trebuie pus pe şosea corect, Audi a echipat noul model cu o transmisie integrală cuplată la o cutie de viteze tiptronic automată cu şase trepte. În mod normal puterea motorului este transmisă în proporţie de 40% punţii fata, dar diferenţialul central poate să varieze acest raport în funcţie de cerinţele drumului.
Sistemul de suspensie independentă la toate roţile a fost îmbunătăţit iar direcţia oferă un maxim de răspuns, fiind de altfel foarte sensibilă la comenzile şoferului. Amortizoarele folosesc o nouă tehnologie prin care cu ajutorul dinamicii fluidelor, fără intervenţia eletronicii, reuşesc sa micşoreze balansul pe axele longitudinale şi transversale. Sistemul ESP, complet decuplabil face casă bună cu frânele ceramice, disponibile chiar şi la o asemenea maşină, doar opţional. Jantele standard de 19 inch sunt încălţate de pneuri 255/40, clientul putând beneficia de roţi cu dimensiunile de 275/35 R 20 atunci când este prezent şi sistemul de frânare performant amintit mai sus.
În privinţa exteriorului, descrierile sunt aproape de prisos, putându-vă delecta cu o galerie foto completă dar şi cu două clipuri video.