Renaşterea Dacia sub patronajul Renault, Loganiada şi, mai nou, Dusteriada au dat un avânt considerabil economiei româneşti. Unul dintre pilonii exporturilor sunt maşinile Dacia şi se părea că şi Ford urma să devină o marcă aproape naţională.
Dar, vai, iar şi-au băgat politicienii coada. Nu în mod direct, ce-i drept. Incompetenţa în ce priveşte crearea unui mediu propice de afaceri, din cauza legislaţiei pe alocuri cretine, pe alocuri handicapate, dar în general prost gândite, îi face pe marii playeri să se gândească de două ori înainte de a-şi continua investiţiile în România.
De ce? Pentru că ai noştri politicieni aplică principiul „să omorâm găina cu ouăle de aur”. Dacă o firmă merge bine, hai să o îngropăm în taxe şi impozite, că e mai simplu decât să gândim un cadru sănătos de dezvoltare. Moare vaca? Nu ne pasă, noi ne facem plinul cât ţine mandatul. După noi, potopul!
Dar s-au consumat tone de tuş, mii de pagini de internet şi multe ore de emisie radio-tv pe acest subiect, aşa că trec la altceva:
Legătura strânsă cu Dacia a politicienilor – pe următoarea pagină