Impresii useri Dacia Duster – Octavian Ionescu

Publicat: 08 03. 2010, 23:15
Ma gândesc la ce afirma vicepreşedintele Dacia, Constantin
Stroe: „Acest
model care va întregi gama Dacia în anul 2010 va fi una din
pârghiile de traversare a acestei crize profunde, mai ales în
privinţa pieţei automobilelor din România. […] Contăm pe acest
nou produs pe care îl punem în piaţă.”

Cred că Duster
va fi piatra de încercare pentru Dacia. Dacă lumea o să o
aprecieze, atunci Dacia va reuşi să se afirme pe o piaţă
d
in ce în
ce mai pretenţioasă şi va fi în stare să pregătească şi alte maşini
care vor scrie istorie. Dacă nu, atunci Dacia va trebui să aibă un
as în mânecă pentru ca să poată să îşi continue strategia începută
cu Logan.

Dar să ne
gândim de unde a început totul: în urmă cu exact un an, la Salonul Auto
de la Geneva 2009
, am fost uimiţi să descoperim un design
extraordinar, nişte linii foarte fluente şi un concept pe care
toată lumea l-a apreciat la adevărata lui valoare – Dacia Duster Concept. Cred că pe capota lui
Duster ar fi putut sa sclipească cu mândrie orice siglă cu renume
şi cu tradiţie.

Iată că, după
un an, descoperim în acelaşi loc, la Geneva
2010
, varianta de serie Dacia Duster. Dacă stau bine să mă uit la cele
două maşini, în afară de nume nu există chiar nici o asemănare.
Cred că şi numele a fost greu de decis, având în vedere că s-a
vehiculat foarte mult numele de Kanjara. Cred oricum că sună mai
bine Duster.

Dar să vedem
ce are Dusterul de serie: acelaşi design simplist, spartan şi
low-cost cu care ne-am obişnuit până acum. Dacă eşti la bordul lui
Duster, probabil o să îţi dai seama că nu eşti într-un Logan sau
Sandero din cauza poziţiei de condus şi mai înălţate, din cauza
conturului puţin ovalizat al instrumentelor de bord, dacă ai
norocul să fie o variantă 4X4 – datorită butonului de cuplare a
modului de tracţiune (din punctul meu de vedere, este poziţionat
foarte ciudat pe consola centrală).


î


CITEŞTE AICI TOATE IMPRESIILE DESPRE DACIA
DUSTER

Trimite-ne părerea
ta
,
cu argumente, la
promotor@mpinteractiv.ro
şi poate apărea ca editorial
în promotor.ro!