Pe de o parte, vorbim de premiere ale unor maşini să le
spunem corecte: noul
Opel Astra, sedanul
Renault Fluence,
Hyundai ix35 (urmaşul lui Tucson),
BMW X1,
Citroen C3,
Ford C-Max,
KIA Ceed facelift,
Fiat Punto Evo,
Skoda Superb Combi,
Peugeot 5008 sau
VW Golf 6 Estate. Interesant, cele mai multe dintre aceste
modele nu au fost afectate de criză din punct de vedere al
aspectului exterior…
Tot de criză se leagă şi avântul sistemelor de propulsie
hibride sau total electrice:
Şi astea nu sunt toate premierele anunţate pentru Frankfurt
2009. Mai sunt câteva care încă nu au fost dezvăluite
publicului (de exemplu, încă ne mai întrebăm dacă
Dacia SUV va fi sau nu prezentată la Franfkurt 2009), mai sunt
şi conceptele, majoritatea urmând a fi dezvelite cu ocazia
salonului german, mai sunt lucruri ţinând de tehnologie, tuning,
ediţii speciale sau noi motorizări.
Într-un cuvânt, Frankfurt 2009 nu este un salon de criză
auto. Nicidecum. Este un salon care ne face pur şi simplu
să uităm că aşa ceva a existat sau încă ne mai ameninţă. Este,
practic, un salon auto care ne impune să gândim pozitiv: lumea auto
nu a încetat să se mişte şi o va face mult timp de acum
înainte.
Aşa că rămâneţi cu noi, pentru că săptămâna care urmează
va fi cea mai plină de noutăţi din această toamnă.
Urmăreşte Salonul Auto Frankfurt 2009
LIVE pe promotor.ro!