10. VW Golf GTE vs. Lexus CT200h facelift
Cam puţine noutăţi eco la Geneva 2014, dar tot mai bine decât nimic…
Germanii de la Volkswagen au ales acest salon auto pentru a lansa în premieră mondială versiunea hibridă a lui Golf 7. Denumită VW Golf GTE, se situează între economicele TDI-uri şi varianta complet electrică e-Golf. Sistemul hibrid constă dintr-un benzinar 1.4 TSI cuplat la un motor electric, puterea maximă fiind de 204 CP, iar autonomia în regim strict electric de maxim 50 km.
VW Golf GTE vs. Lexus CT200h facelift: 5 – 2
Toate acestea sună foarte bine, ba chiar pun în umbră faceliftul modic pe care l-a primit Lexus CT200h acum câteva luni în China şi prezentat în premieră europeană la Geneva 2014. Pentru că hibridul japonez e mai puţin potent (136 CP), nu e plug-in (în regim electric merge doar câţiva kilometri), iar consumul mediu emisiile CO2 sunt de 3,6 litri/100 km, respectiv de 82 g/km – faţă de 1,5 litri/100 km şi 35 g/km CO2 în regim NEDC la VW Golf GTE.
Sorry, Toyota, dar la acest salon, curios de sărac în noutăţi de serie cu propulsie alternativă, Volkswagen a făcut o mişcare de marketing mai inspirată lansând noua versiune Golf GTE. Şi chiar dacă va fi mai scump decât CT200h, hibridul german câştigă acest meci. Deci VW Golf GTE vs. Lexus CT200h facelift: 5 – 2.
VEZI ŞI ALTE DUELURI, PE ULTIMA PAGINĂ