Cel mai agomerat oraş din România, din Europa şi din lume. Pe ce loc e Bucureşti în top?
Nici nu ştim unde e surpriza aici. Dacă ar fi bătut Roma ieri cu 1-0 şi tot ar fi fost o surpriză infinit mai mare. Am luptat pentru asta şi, în sfârşit, efortul nostru e răsplătit. După 27 de ani am reuşit să ajungem şi noi No. 1. Felicitări tututor partidelor în aceste aproape 3 decenii de evoluţie, de reconstrucţie în folosul comunităţii, de viaţă bună cu lapte şi miere în loc de ploi şi viscol. Nici nu ştim cum să vă felicităm, dragi tovarăşi. Pentru că aţi rămas tovarăşi şi azi sunteţi mai tovarăşi decât a avut România asta vreodată. Acum mai mult ca niciodată suntem prezenţi în toate exemplele AŞA NU din Europa şi din lume.
Suntem la tot pe minus, la balanţe, la investiţii, la salarii, la tot şi la trafic. La morţi din nepăsarea voastră Colectivă suntem pe plus şi asta nu poate fi decât un şi mai mare plus. Ce poţi să-ţi doreşti mai mult după 50+27 de ani de preaprostire în masă? Iată că Business Insider, această publicaţie imperialistă care distruge societăţi, şi-a permis să publice un top al celor mai aglomerate 15 oraşe din Europa. Clasamentul e făcut cu ajutorul Tom Tom, această unealtă a diavolului care te ajută să ajungi dintr-un loc într-altul repede şi eficient. Dezvoltatorii acestui soft soroşist au măsurat timpii de deplasare în oraşe şi au acordat nişte scoruri.
Cu lacrimi în ochi de fericire şi împlinire, vă anunţăm că suntem finaliiişti. Pardon, am luat locul 1. Da, în sfârşit, am reuşit să ieşim No.1. Comparativ cu anul trecut, timpul de deplasare în trafic din punctul A în punctul B a crescut cu 7% în Bucureşti. Daaaa, daaaaa, vrem mai mult se poate mai rău! Vă mulţumim din suflet drag primar, drag consiliu, dragi edili şi dragă primărie (cu cel mai mic “p”) pentru acest rezultat care ne dă speranţe în cel mult un an vom fi Campioni Mondiali la categoria grea, cea mondială, în acest clasament. Deocamdată, finala europeana a fost câştigată. Ne ducem să deschidem şampania, vă lăsăm cu clasamentul.
15. Nizhny Novogrod, Rusia – 32% – asta înseamnă că un şofer face cu 32% mai mult timp ca să ajungă undeva decât în mod normal.
14. Hamburg – 33% (+3% Vs. 2016)
13. Napoli – 33%
12. Koeln – 34%
11. Varşovia – 37% (primul din top 15 care a scăzut cu 1% Vs. anul anterior)
10. Atena – 37%
9. Manchester – 38%
8. Bruxelles – 38%
7. Paris – 38%
6. Roma – 40%
5. Marsilia – 40%
4. Londra – 40%
3. Sankt Petersburg – 41%
2. Moscova – 44%
1. Bucureşti – 50% (+7%)
Autor Alexandru Banu