INTERIOR şi DOTĂRI
BMW X4 nu surprinde în ce priveşte bordul, care este similar cu al lui BMW X3 facelift, deci vorbim de o consolă destul de aglomerată de butoane, iar informaţiile de pe display se controlează de la deja cunoscutul buton iDrive.
X4 mizează pe avantajele iDrive, Macan pe un caracter mai sportiv, iar Evoque pe combinaţia spartan-cool
Evoque şi Macan oferă display-uri tactile (cu diagonale de 8, respectiv 7 inci), Porsche surpinzând prin aglomeraţia de butoane de pe tunelul central, în timp ce Evoque e ceva mai minimalist, mai ales dacă vorbim de versiunile cu cutie automată, al cărei buton de comandă rămâne foarte cool.
Cine caută o atmosferă cât mai sportivă probabil va fi cel mai încântat de Macan, dar adevărul este că toate trei SUV-urile mizează mai mult pe lux şi spirit high-tech. Doar Evoque este, în aparenţă, uşor mai spartan, însă la capitolul personalizare interioară a contribuit şi soţia unuia dintre cei mai cunoscuţi fotbalişti din lume: Bekham. O carte de vizită de calibru.
Nu că ar conta aşa de mult, dar cele trei SUV-uri oferă un caracter practic suficient de bun
Ca echipamente de lux şi siguranţă, cele trei SUV-uri sunt cam la acelaşi nivel, dar X4 promite un avans la capitolul conectivitate şi aplicaţii. În spate, bancheta oferă loc pentru trei persoane, dar, în practică, e potriviă mai degrabă pentru două (lucru mai clar în cazul lui Evoque Coupe).
Ampatamentul lui Evoque e mai redus cu 15 cm decât la celelalte două modele, care oferă o habitabilitate mai bună pe banchetă. În schimb, Evoque oferă un portbagaj mai spaţios în configuraţia cu 5 locuri, dar, cu spătarele rabatate, toate ajung cam la acelaşi nivel.
Vezi comparaţia la capitolul tehnic, PE PAGINA URMĂTOARE