BMW ActiveHybrid 7 – este vârful de gamă al bavarezilor, având un motor V8 pe benzină combinat cu un motor electric nepretenţios (doar 20 CP), puterea maximă furnizată fiind de 465 CP, aproape dublă decât în cazul lui A8 Hybrid. Ceea ce înseamnă că „bate suta” în doar 4,9 secunde, însă consumul e de 9,4 litri/100 km, mai pe gustul petroliştilor. Preţul e destul de exclusivist: 109.000 euro pentru versiunea normală şi vreo 117.000 euro pentru cea cu ampatament lung.
La fel ca în cazul rivalilor din Ingolstadt, puteţi apela la modelul inferior BMW ActiveHybrid 5, care e foarte ok pentru un demnitar cu pretenţii ecologice, având un preţ mai accesibil, de 62.900 euro (în Germania). Are un sistem de propulsie ceva mai slab, combinaţia motor „6 în linie” + motor electric scoţând „doar” 340 CP, dar consumul e de numai 6,4 litri, în condiţiile în care demarajul 0-100 km/h e demn de jocurile olimpice: doar 5,9 secunde.
Pentru escortă puteţi supralicita cu o mică flotă de BMW ActiveHybrid 3, care va apărea în vara acestui an. BMW X6 ActiveHybrid nu se mai fabrică, dar nici nu vi-l recomand, deoarece se potriveşte mai degrabă politicienilor care îşi pierd vremea prin cluburi, nu pe la Palatul Victoria, căutând soluţii pentru ieşirea din criză.