Actuala generaţie VW Scirocco a fost prezentată publicului larg la Salonul Auto de la Geneva 2008, iar după şase ani, versiunea cu facelift va fi expusă tot pe scena elveţiană. ProMotor a testat Scirocco în România, însă de atunci hot-hatch-ul a mai primit versiunea GTS şi emblema R.
Ceea ce ne face să ne întoarcem la Volksagen Scirocco facelift şi la modificările pe care constructorul din Wolfsburg a găsit de cuviinţă să i le aducă. La exterior, schimbările sunt mai degrabă discrete şi constau printr-un tratament care restilizează grila frontală, capota portbagajului şi spoilerele faţă-spate.
Farurile primesc tehnologia bi-xenon şi beneficiază acum de lumini de zi cu LED, în vreme ce stopurile preiau la rândul lor tehnologia LED, îmbrăcată acum într-o formă redesenată discret. Scurt şi la obiect.
Germanii oferă o infuzie de putere pe motoarele ce vor echipa Scirocco facelift, astfel că propulsorul 1.4 TSI e mai puternic cu 3 CP (125 CP) iar cele trei variante ale motorului 2.0 TSI primesc 20, 10 şi 15 CP în plus, reuşind să livreze acum 180, 220, respectiv 280 CP. Nici popularul 2.0 TDI nu scapă de modificări şi oferă două versiuni de 150 şi 184 CP, cu 10, respectiv 7 CP în plus.
Volkswagen precizează că toate motorizările beneficiază acum de sistem Start/Stop ca dotare standard (exceptând propulsorul de 280 CP ce echipează Scirocco R) şi pot fi cuplate fie cu transmisia manuală cu şase rapoarte sau opţional, cu transmisia DSG cu dublu-ambreiaj (exceptând motorizarea 1.4 TSI).
După debutul de la Salonul Auto de la Geneva 2014, VW Scirocco facelift va ajunge pe piaţă în luna august.
Update video: