Chevrolet a vândut 1,2 milioane de maşini la nivel internaţional în cel de-al treilea trimestru al anului 2011, cifra reprezentând cel mai bun rezultat înregistrat în perioada iulie-septembrie din întreaga istorie de 100 de ani a mărcii.
În primele nouă luni ale acestui an, Chevrolet a vândut 3,6 milioane de autovehicule la nivel internaţional, marca înregistrând astfel cel mai bun an calendaristic din toată activitatea sa.”Vânzările record din cele nouă luni reprezintă dovada calităţii produselor şi serviciilor Chevrolet,” a declarat Chris Perry, vicepreşedinte Chevrolet.
O mare parte din succesul global al mărcii americane se datorează şi lansării pe piaţa internaţională a modelului de clasă compactă Cruze. Acesta face parte dintr-o gamă nouă de modele Chevrolet, inclusiv Spark, noul Aveo şi Orlando. În curând, acestora li se va adăuga noul Chevrolet Malibu şi pickup-ul compact Colorado.
Malibu a fost lansat în producţie în Coreea săptămâna trecută, iar Colorado este produs în Thailanda începând cu această lună. Prezenţa globală puternică a ajutat Chevrolet să întreacă restul competitorilor din industria auto internaţională.
Rata de creştere a Chevrolet în cel de-al treilea trimestru a fost triplul ratei de creştere a industriei auto: vânzările mărcii americane au crescut cu 13,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, comparativ cu creşterea de 3,9% înregistrată în industria auto.