După ce a fost făcut public de către creatorul său, Christian von Koenigsegg, la Salonul Auto de la Geneva de anul trecut, One:1 a trecut la a demonstra că raportul CP/kilogram de 1:1 are aplicaţii serioase.
Din păcate pentru domnul Koenigsegg, încercarea de a stabili un record pe Nürburgring nu a ajuns să se materializeze, pentru că au apărut disputatele restricţii de viteză. Aşa că Christian şi-a concentrat atenţia către Spa.
După ce luna trecută a reuşit un timp pe tur de 2:33.26 – cu circa cinci secunde mai bun decât McLaren P1 şi cu şapte mai rapid decât Porsche 918 Spyder -, One:1 s-a întors pe circuitul belgian pentru încă o încercare. Din nefericire, de data aceasta circuitul a trebuit împărţit cu alţii, iar restricţia de sunet apărută ca din senin (şi care a necesitat modificări ale evacuării, care au alterat performanţele) nu a fost nici ea de ajutor.
Cu toate astea, One:1 a reuşit să livreze un timp de 2:32.14. Koenigsegg a demonstrat, încă o dată, că produsul lor nu este bun doar la recorduri 0-300-0 km/h fără mâini pe volan, ci se descurcă şi pe viraje.